Слави Трифонов излезе с изявление заради свалянето на шоуто му от екрана на БТВ. Ето текста на изявлението:

“ Уважаеми мои почитатели и за мен новината за свалянето ми от екран, дойде като гръм от ясно небе. Никога не съм очаквал това да се случи отново, явно наистина ставаме тоталитарна държава. Аз служих на всички които ми плащаха добросъвестно и изпълнявах поетите ангажименти за разпространяване на простотията в България. Моето шоу най- добре служеше за туширане на недоволството на българските граждани или насочването му в определена посока, за което ми беше заплащано. Аз съм този който научи Бойко Борисов как се прави партия и как да поддържа рейтинга си висок и наскоро, когато трябваше да ми плати за извършените услуги, той се отметна  и реши да ме погуби. Сега в този труден момент аз се обръщам, към президента с молба да не забрави поне той вярната ми служба и да спомогне предаването ми да намери своето място в националната телевизия. Войната сега започва, драги зрители аз няма да се оставя на някакъв си пожарникар да ме отнесе с пожарникарския си маркуч.“

