Седя си и си трая. Трай бабо за хубост, така са ме учили от малък. Първо баба ми  го каза, на нея и го била казала нейната баба и така се предавала тая мъдрост от поколение на поколение. Баба си траеше, хубавица беше баба, верно, но почина. После поотраснах, почнах да подпитвам за това онова, но ми казваха и в училище и в къщи “ Който много знае, бързо остарява“ ама аз исках да разбера, а те „Трай, бабо за хубост.“ Е и учителката и родителите ми са си хубавци, ама ей ги на, сега са без работа, нямат пари, ама си траят. Аз също си трая, станах хубавец, ожених се, а жена ми, и тя хубавица, и на нея и бяха казвали тази стара житейска мъдрост „Трай бабо за хубост“, и така възпитаваме и децата си, да станат хубавци. А аз много си трая, шефа ми ми дава малка заплата, въпреки, че много му работя и то при ужасни условия, но аз си трая. Отскоро спря и да ни плаща заплатите вобще,но аз си трая и другите си траят и те са хубавци. Искат да вдигнат пенсионната възраст, вярно не сега, след някоя друга година, но аз си трая, за да съм хубав. Я виж Гърците, по-грозна нация от тях няма и то що, щото не си траят. Получих предизвестие за уволнение, но ще си трая, щото искам да съм хубавец. Политиците ни, окрадоха България, но аз си трая, щото те така казват и те я знаят тая мъдрост. Щели да ни подслушват от правителството, искали да разрешат да се отглеждат ГМО-та, щели да закриват болницата в града, но аз ще си трая каквото ще да става, щото искам да си умра хубавец. С последните си пари, купих огледало, голямо, три на четири метра и го сложих на стената в хола. Сега цялото семейство седим пред него, гледаме се, какви сме хубавци и си траем.

