Ето как спряга глаголите и ни ръководи Бате Бойко, направо да му завидиш:

Аз управлявам
Ти ми вярваш
Той е виновен
Ние го хващаме
Вие се радвате
Те го пускат!

Това аз му викам: кръговрат на празнословието; много шум за нищо; прах в очите; безпомощност; игра на думи; некомпетентност; театър. Ако бъркам поправете ме. Айде Бойко, че ми писна, много скандали, навсякъде мирише, всички го знаят, а нищо не става. Съдиите ни, ли са продажници? Законите ни, ли са калпави? Разследващите ли са малоумници? Срамота е при толкоз държавни служители, такава липса на държавност. Стига ми обяснява по телевизията, кой е виновен. Чакам да ми кажеш: „Ето този го осъдихме и му взехме парите дето ги е откраднал? А да не забравя, че от толкова арести, човек се обърква. ИМА ФИНАНСОВА КРИЗА? Там какво правиме? Само не ми говори за нови данъци, ами накарай всички да си плащат тези дето и сега ги има, що са ти толкова много инспекции иначе, а? Само да стоят, да пърдят и хляб да ядат наготово?