Яне, но не Сандански, агент Гоце и агент Сава Доброплодни по известен като Сокола, заявиха своята безрезервна подкрепа за нов мандат на отрочето си СаниШеф. Те заявиха, че отдавна подготвят план за свалянето на новото правителство, който според тях се развивал успешно и то благодарение основно на Яне, който успял да се внедри в редиците на враговете, да разбере плановете им и да ги обърка в последният момент, когато вече са се виждали победители. „Няма по-сладка победа от тази – заяви агент Гоце пред своите верни журналисти – и всичко това дължим на новият войвода Яне, да пребъде името му. Сега, когато нашите верни журналисти, внасят смут в душите на хората и подклаждат недоволството им, сега идва сюблимният момент да си върнем власта. Искам да благоаря на всички съдии, които действаха така, че да направят за смях опитите на това нещастно пожарникарче, да извади кирливите ни ризи на бял свят, разбира се това нямаше да бъде възможно, ако не бяхме приели предвидливо закони, които да ни защитават, още докато бяхме на власт. Скоро ще падне, Бойко и тогава аз ще връча мандата в ръцете на моя колега агент Сава Доброплодни, а ако той не успее да състави правителство, то тогава не се притеснявайте, защото пак аз ще съставя служебно такова и директно ще назнача СтаниШеф за премиерче. Малко остава, още няколко месеца и пак ще сме на власт. Ура, другарки и другари, агенти и агентки. ДС-ари от всички сфери обединявайте се. Победата ще бъде за нас. Властта ще е в нашите ръце.“ СтаниШеф от своя страна заяви: – Готов съм за нов мандат, роден съм за него и името ми го доказва.

