Ти пи ли си хапчетата? Щото аз си ги пия редовно. Сутрин още като се събудя пия една таблетка мултивитамини и  не закусвам нищо. После отивам на спирката и преди да се кача на автобуса пия едно хапче против повръщане, щото в тоя задух ми става лошо, а и като превенция, ако се случа до някой дето не се е къпал откакто се взриви демокрацията. Пия и хапче  против клаустрофобия заради тъпканицата. Като сляза от автобуса, пия едно успокоително, щото все ще се намери някой да ти вдигне нервите докато пътуваш, я нагли контроли, я някой възмутен пенсионер или пък неудовлетворена труженичка. Ето, че съм на работното си място. Пия един диазепам и отивам да искам повишение на заплатата, като си нося и хапчета за кръвно, ако на шефа му стане лошо. Накрая си ги разделяме по братски. По време на работния процес пия гинко-билоба, за по добро оросяване на мозъка, но не прекалявам понеже е опасно. Веднъж прекият ми началник изпи цяла опаковка наведнъж и получи просветление. Сега обикаля улиците в търсене на последователи. Работният ден свърши и се прибирам в къщи, пия едно хапче за освобождаване на газовете и едно да вдигна самолета. След като си изпълня съпружеските задължения пия артростоп плюс, за да мога сутринта да се вдигна на крака и едно приспивателно за здрав сън. Вобще без хапчетата съм загубен. Вчера видях в аптеката, че са предлагат и няколко промоционални пакета от хапове. Единият е антикризисен и включва, успокоителни, болкоуспокоителни и приспивателни. Вторият е за тези дето активно гледат телевизия и съдържа хачета против затлъстяване, обездвижване и понижаващи кръвното налягане, особенно ако гледате новините. Съседа ми се похвали, че си взема хачетата веднъж на ден. Правил си специален коктейл, като ги стривал в хаванчето и ги разтварял в енергийна напитка. Новатор, мисили да патентова способа си на лечение, ако оживее. Внучето също пие хачета, витамини, имуностимулатори, антибиотици, противоалергични, от малък е в крак с медицината. Веднъж за малко да се отрови с билков чай, нали има алергия, но добре че майка му го видя и го изхвърли. Повече вика, да не съм видяла такива опасни за здравето неща в къщи, кой знае от къде са ги събирали тея треви? Общо взето караме я на хапчета, все си мисля, че сме готови за космонавти. Животът на бъдещето. Сега, гледам по телевизията се води спор. Кое е по-здравословно, хапчетата или генно модифицираните храни. Аз съм за хапчетата. Още повече, че така помагам на личния ми лекар. Той вече спечели екскурзия до канарските острови, от  една фармацевтична компания, щото предписал най-много лекарства на пациентите си. А вие изпихте ли си хапчетата?

