Гръцкият премиер направи ново скандално изказване относно България и нейните управляващи:

“ Искам да кажа – заяви той – че ние никога не можем да стигнем нивото на България. Аз никога не съм казвал, че има такава опасност. Искам да успокоя гръцкият народ: НЯМА ОПАСНОСТ ДА СТИГНЕМ НИВОТО НА БЪЛГАРИЯ. Аз съм по-твърд от техния премиер Бойко Борисов който само като му заговорят за стачки и плаши гаргите, че ще подава оставка. Че аз, ако бях политически хилав като него, досега сто пъти на ден трябваше да си подавам оставката. Но аз съм политик а той е „физик“- слаб дух в здраво тяло. Искам да успокоя и българският народ, че и тази година въпреки кризата, в Гърция ще има работа за тях, може да е само за по 500 евро на месец и да не е много престижна, но ще има. Аз бих бил готов и да помогна на желаещите българи да се заселят у нас, но за съжаление , нямаме пустеещи земи, които да им предложим, при нас всичко се обработва. Но да се върна на темата повтарям: НЯМА ОПАСНОСТ ДА СТИГНЕМ НИВОТО НА БЪЛГАРИЯ. Вярно е, че ще премахнем 13-тата и 14 -тата заплати, но да не забравяме че у нас, минималната заплата е близо 700 евро, а в момента в България премахнаха 11-тата и 12-тата заплата, като разрешиха хората да се пускат в неплатен отпуск без предупреждение, а и там минималната заплата е 120 евро. Смешно нали? На мене лично, държанието на българският ми колега Борисов много ми помага. Аз задължих секретаря си, да ми записва всичките му изказвания, и когато преговаряме със синдикатите им ги пускам. Така всички се развеселяваме, обстановката се разведрява и преговорите протичат по-леко. Всички разбират, че сме къде-къде по-напред от българите. Аз също като премиера Борисов заварих тежко наследство, но не си губя времето да заплашвам и да се оплаквам от него, а гледам да стабилизирам държавата, а после когато се стабилизираме, ще дойде време и да търсим отговорност. Нека Бойко се поучи от мене, но се съмнявам. По-скоро ще подаде оставка. Бих посъветвал българският си колега, да не се обляга на остарели комунистически похвати, които е научил докато е охранявал бившия им диктатор Живков, те вече не вървят дори и при българите. Трябва да учи чужди езици и да взема пример от западните политици, ако не иска от мене. Разбрах , че напоследък се обучавал на майчин език от техния най-добър политик Доган и че с оглед на предстоящите избори взема уроци и от Цветелин Кънчев, за да може да се разбира с бъдещите си избиратели, но май и те бягат да се спасяват при нас в Гърция. Но да не се притеснява, ако не го изберат пак и остане без работа, готов съм да го взема да ме охранява мене и да ми разказва смешки. Щото му се отдава.

