За тези дето не са разбрали: „Боли ме кура за стабилноста на банковата система“. Важното е моите пари да са на сигурно място. За банките не трябва да се говори, рече премиера, самият той не обичал да говори за банките. Демек страх го е. Представяте ли си колко са стабилни тези институции, щом може с няколко добре премерени думи да ги събориш та чак фалираш. Достатъчно е да отидеш на кино, да изчакаш да настане пълна тишина и да извикаш ужасено уж говорейки по телефона си: „Какво?! ОББ ще фалира!Тръгвам веднага.“ И като започнат едни ми ти обаждания, едни ми ти теми в интернет пространството, гледай сеир. Това драги ми читатели са стабилните банкови институции. Там ви карат да си държите парите, на сигурно място. Мнооого сигурно място и стабилно. Я погледнете какви солидни сгради са банките. Колкото по-солидни толково по-стабилни. Стига да не говориш за тях. За банките или добро или нищо. Ама така не се ли говореше за мъртъвците? Значи банките са едни мъртви институции, дето си влагате парите. Все едно ги хвърляте в гробищата. Но щом банките са мъртви как можем да им навредим като си изтеглим парите? А и защо парите ми ще са на по-сигурно място в един мъртвец, отколкото в мен. Нима аз имам по-малко мозък от един мъртъв субект, или мисленето ми е като на мъртвец, че и по-лошо? Май така излиза. Ние не знаем какво да правим с парите си, защото не сме научени. Някой, някога по време на цялото ви образование да ви е обяснявал какво представляват парите, как вобще функционира паричната система? И то при положение, че целият съвременен свят,  животът ви, зависят от това да знаете как да боравите с парите си. На мен лично никой. Никой няма интерес да ви научи. Вие трябва да сте бедни и послушни и да давате парите си на другите – Банките, за да могат те да правят пари на ваш гръб. А ако случайно фалират, поради някакъв слух, то вие сте си виновни, че сте им повярвали. Вярата е голяма работа. Не сте ли забелязали, че като повярвате на някой политик или институция и те някак си изведнъж забогатяват. Странно нещо е вярата, може да те направи богат. Стига някой да вярва в тебе, поне 800 дни. Така, че читателю, ако чувстваш, че има някакъв риск за парите ти, че Вярата ти в банковата система намалява. Не се колебай, а отиди и си изтегли парите, защото те са си твои и би трябвало да можеш да се разпореждаш с тях така както ти намериш за добре, а не да рискуваш в името на някой друг, който и без това е достатъчно богат.

