След успешната акция срещу виртуалните библиотекари от престъпния сайт chitanka.info, признателните издателства заедно със съюза на преводачите в България, решиха безвъзмездно да издадат три тома с избрани откровения на великият защитник на писаното слово ген. Бойко Борисов.

Първият том ще включва специално разработен устав от генерала, за правила при буликуване на статии, мнения, анализи и коментари в социалните мрежи, блоговете и журналистическите интернет сайтове. Там ще намерят място и негови, проблясъци, просветления и откровения относно ролята на медиите по време на избори.

Вторият том ще съдържа всичките интервюта давани от премиера-генерал ,за различни телевизии, вестници и радиа, както и за онлайн медии.

Третият том ще включва негови спомени за царя, Тато и силовите групировки.

За читателите, които си закупят трита тома в комплект издателствата са подготвили изненада, а именно 25 диска включващи всички телевизионни изяви на премиера.

Съюзът на преводачите, подпомага акцията, като обещава да преведе ценните мисли на премиера на всички познати световни езици и така Борисов да заеме достойно мястото си сред класиците на световната литература.

От Съюза на българските писатели, заявиха, че смятат да номинират Борисов като българският претендент за тазгодишната Нобелова награда за литература.

Премиера ген. Бойко Борисов обеща от своя страна да съдейства творчеството му да бъде качено в интернет, където да могат всички да се докоснат до неговите велики изцепки:

Щом са известни бандити — в затвора! Какви доказателства ще им търсим? И какви са тия съдии — някаква пикла ми завършила миналата година и вече е с имунитет.

Нямам коментар. Аз не съм го казвал официално и даже не си спомням, че съм го казвал. И да съм го казал, това си е мое право.

По принцип аз съм по-силен, така по-якичък, не прави лошо впечатление това… На срещата на премиерите в Гданск г-н Берлускони застана зад мен и започна с педи да ми мери гърба. Разтвори си ръцете и извика на всички в залата: „Ето това е премиер, не е като вас!

Аз моята история съм я написал, та написал… От мен зависи да направя председател на парламента, премиер. Под нулата съм тръгнал. Това никой не може да ми го вземе. Гледах днес от балкона на парламента и отчетох, че самичък съм направил толкова много. Самичък. Цяла партия. Апарат огромен

Да си премиер е десет пъти по-лесно отколкото да си в МВР или кмет…Имаш телефон с копчета, всеки министър ти казва каквото искаш да знаеш, никой не ти пречи.

Ако има закон, който да насочва инвестициите, те няма да отиват само в големите градове.

Всички чакат да се омаскарим като другите партии, но ако ние станем като тях, аз ще разпусна партията. Властта на мен не ми трябва. Власт ми е дал народът със своето одобрение, което имам от години. Аз искам да дам властта на вас.

Мястото за складиране на балите няма да ни свърши никога, защото имаме безкрайно много места

…за Тодор Живков това, с което започваше и свършваше, беше държавата. Държавата, държавата, държавата… Само за това говореше. Беше му болно, като виждаше как всичко се разграбва и руши пред очите му. Как откраднаха банките, заводите, стопанствата, керемидите, тухлите на краварниците дори… Как изчезна напоителната система в селското стопанство, една от най-добрите в Европа. До тръба я откраднаха! Ако сега я имаше, земеделците щяха да са много по-добре.

Цитатите са взети от тук