Предприемчив габровски бизнесмен пусна на пазара месни продукти с марка „Средна гора“. Продуктите не са изцяло от месо, а съдържат 50% месо и 50% соя. Според предприемача, който е регистрирал марката си като запазена, продуктите му не отстъпват по вкусови качества на тези направени изцяло от месо и освен това са чувствително по-евтини. Според него, новите продукти са и по-здравословни, тъй-като съдържат по-малко мазнини. Той сподели, че е признателен на земеделският министър за кампанията му по рекламата на продуктите носещи марката „Стара планина“ произведени изцяло от месо, тъй като това разчистило пазара от конкуренция на неговата марка. В Габрово  вече никой не купува колбаси „Стара планина“ , а само „Средна гора“ и хората са доволни от качеството им. Бизнесмена съобщи, че вече има интерес към продуктите му от цялата страна и смята да разшири производството им. Новите полу-месни продукти се продават под мотото „50% месо – 100% здраве.“ Бизнесмена изпратил специален колет-подарък на земеделският министър, без чиито действия неговият бизнес не би бил толкова успешен, пълна гама от  продуктите „Средна гора“. Очевидци говорят, че когато министъра разбрал какво съдържа колета побеснял и звъннал веднага на вътрешния министър, за да види какво може да се направи по въпроса. Наши източници, ни съобщиха, че се готви акция с кодовото наименование           “ Балкан“ , която да внесе ред в отрасъла и да успокои изпадналите в паника бизнесмени, произвеждащи месни продукти с марката „Стара планина“.

Advertisements