Продължават критиките към инициативата „Аз гласувам с предсмъртното писмо на Левски“. Основната е, че бюлетините пуснати по този начин ще се преброят като невалидни и няма да предизвикат никакъв ефект. Тези критики идват основно от хора които подкрепят определена политическа сила и ще пуснат гласа си в нейна подкрепа на изборите. Само че те пропускат един основен нюанс, тази инициатива не е обърната към тях. Ние не призоваваме тези които вярват на политиците, на обещанията им, на идеите им, на бъдещите им творчески планове, ние не призоваваме тях да гласуват с Писмото. Не. Вие драги политически пристрастни, влюбени и вярващи в светлото бъдеще ковано от политическата класа, вие сте свободни да изразите вашата подкрепа за българските политици. Гласувайте за тях, вярвайте им и ги следвайте – това е ваше право. Но не ми казвайте, че Аз, който не вярвам на политическата каста нямам друг избор, освен да се влея във вашите редици на безрезервно вярващи и подкрепящи настоящата политическа система и представителите й.

Тази инициатива не е за Вас, а за тези които обезверени са се отказали да се възползват от правото си на глас, към тези които са се почувствали излъгани и измамени, към тези които са изгубили вяра в силата на демокрацията, в способността и да гарантира, че гласът им ще бъде чут, че имат шанс да участват в реалното взимане на решения касаещи бъдещето на държавата като цяло и на тяхното семейство в частност. Тази инициатива е насочена към тези, които не гласуват. Една група която става все по и по-многобройна, но чието мълчание се пренебрегва от политиците и се приема като безучастност. Аз вярвам, че тези хора, не са безучастни наблюдатели на ставащото в държавата. В тях кипи гняв и сега те имат възможност да използват правото си на глас, но не така както очакват политиците, не така както предполага изградената от тях избирателна система. С пускането на писмото, те ще могат да изразят ясно протеста си и да заявят ясно и демократично , че търпението им се изчерпва.

Това е демокрацията в действие господа политически симпатизанти, всеки има право на глас и вярващите в политиците, и не вярващите. Аз ще гласувам с „Предсмъртното писмо на Левски“, а вие гласувайте за когото искате,  само че след преброяването вашите политически идоли не ще могат да ми казват, че аз съм ги избрал, защото аз ще съм им изпратил ясен знак, че не им вярвам, че не ги признавам и не желая те да ме управляват. Ще се преброим на изборите – демократично! Дано да успеете да излъчите вашите кандидати дотогава . . . .!!! Кампанията  тече вече с пълна сила.

