Уважаеми избиратели, граждани, европейци!

Наближават съдбовните за бъдещето развитие на европейска България президентски избори. Днес искам да се обърна за към вас за последно, за да ви напомня още веднъж, защо трябва да ме подкрепите на предстоящият президентски вот. Аз съм единственият кандидат с ясна европейска визия за бъдещето европейско развитие на европейска България. Водещи в моята програма са европейските ценности, които аз обещах и пак обещавам да въведа и прилагам по времето на моя мандат. Единственно с налагането на тези европейски ценности, българите ще се почувстват истински пълноценни европейци, което е основната задача залегнала в моята проевропейска предизборна прогарама. Аз искам българите да се почувстват европейци не само на хартия, но и на практика, и това ще бъде основната цел за реализация по време на моя мандат. Аз обещавам българите да станат пълноценни европейци и до края на мандата ми да започнат да получават заплатите си в евро. Обещавам да работя за едно ясно, целенасочено, европейско бъдеще на България.

Цялата ми външна политика ще бъде насочена за едно по бързо приобщаване на България към старите страни членки на Европейският съюз, към едно истинско сливане с европейският модел на управление. За мене водещи са принципите за проевропейско развитие на страната, които е изповядвал и моят идол сред отминалите български политици, а именно проевропейски настроеният Стефан Стамболов. Аз помня как се разплаках, когато видях портрета му отпечатан в учебниците по история издадени след 10-ти ноември, покъртен от проевропейският блян излъчващ се от погледа му.

Не на последно място като главнокомандващ българската армия, аз ще се стремя да я направя европейска, да я приближа към европейските ценности и стандарти, и даже да ги достигнем. Аз знам, и ви уверявам че ще работя за това българската армия да придобие европейски вид, състава да получи европейско мислене и европейска ориентация. Знам, че ще направя от българската армия достоен гарант за сигурността на европейският път на развитие на европейска България, достоен гарант  и защитник на европейските ценности и не на последно място на Обединена Европа, на която европейска България се явява външна граница, което още веднъж подчертава важността на тази европейска задача, която съм си поставил.

Обещавам да бъда един трибун на европейските искания на българският народ. Да откликвам и изслушвам, и да помагам на българите относно ппоблемите които срещат по европейският си път на развитие. Гласувайте за мен. Помогнете да разчистим заедно пътя към европейското бъдеще на България, да го укрепим и изградим устойчив и непоклатим. Аз съм вашият европейски президент, изберете мен с номер от бюлетината който искате.

