БНТ поде сензационна кампания срещу раковите заболявания в България чрез популяризирането и реалното прилагане на нови сензационни методи на лечение. Става въпрос за изпитани методи, гарантиращи 100%-ва успеваемост на провежданото лечение, а именно лечение чрез излъчване на предизвикващи състрадание и подтикващи към благотворителност видеоклипове, и лечение чрез изпращане на есемеси на който и да е кратък номер на цена не по-малка от 1.20 лв. с ДДС. Уникалното на въпросната методика е, че тя помага и при всички останали тежки и редки  заболявания в световен мащаб, а в редките 0,0034% когато лечението, въпреки изпратените есемеси и предизвиканата благотворителност, не се увенчае с положителен изход, събраните средства се използват за покриване на погребалните разходи на лекувания.

Новата методика за лечение на онкологични и всякакви други редки и тежки заболявания е уникална и с това, че продължителността на лечението може да се контролира чрез избора на часови пояс, когато въпросният лечебен видеоклип да бъде излъчен, както и чрез регулиране цената на изпращания есемес.  За да ускорим лечението, е необходимо лечебният клип да се излъчва в най-гледаното време, както и да се повиши цената на есемеса правопропорционално на намаляването на шрифта, с който се изписва.

Въпросният лечебен  метод е изпитан с участието на всички служители на БНТ, които са помогнали за набирането на контролна група пациенти сред своите колеги, близки и приятели, върху които ефикасността на въпросното лечение да бъде първоначално изпробвана. След проведените изпитания, резултатът от които е 100%-ва успеваемост, ръководството на БНТ взе решение въпросният лечебен метод да бъде приложен върху целокупния български народ.

Още утре всеки болен в България ще може да занесе видеоклип със своето послание към българския народ в централата на bTv, където специалистите по лечебно оформяне на клиповете ще направят нужните манипулации, за да им придадат необходимите лечебни свойства. За тези болни, които не разполагат с техника за заснемане на собствен видеоклип, БНТ е изградила специално лечебно студио за заснемане на лечебни видеоклипове. Продължителността на всеки лечебен клип не трябва да надхвърля половин минута, за да може да се обхване по-голяма част от болното българско население.

По изчисления на ръководството на БНТ, в рамките на десет години ще бъде обхванато цялото болно българско население, така щото нито един българин да не остане без лечебен видеоклип и този видеоклип да не бъде излъчен по телевизията. БНТ апелира и към останалите български и чуждестранни телевизии да се включат в новия революционен и сензационен метод на лечение, като по този начин съкратят времето, необходимо за тотално излекуване на българския народ.

БНТ официално се отказва да патентова новия метод за лечение в името на една нова лечебна култура и на хуманизма като цяло. БНТ разпространи и кратко съобщение към болните в България:

” Драги страдащи сънародници, чрез нашия нов революционен метод на лечение вие вече можете да се смятате за излекувани. Забравете възмущението си от високите цени на лекарствата в България. Не роптайте срещу монопола на фармацевтичните компании и техния диктат. Не се тюхкайте, че затварят здравния пункт в селото ви или че закриват болницата в градчето ви. Не се чудете как ще оживеете и дали ще дочакате бърза помощ в рамките на един-два часа, ако ви се наложи да я ползвате. Не милейте за медицинските работници, напускащи българската държава в търсене на достоен живот. Забравете необходимостта да избирате между храна и лекарства. Възползвайте се от нашия нов, революционен, 100%-ово успешен, сензационен лечебен метод – метода на лечебния видеоклип. Елате при нас, споделете вашата болка, страдание и агония. Ние ще ви заснемем, ще оформим клипа, ще го излъчим  и ще ви излекуваме. Доверете ни се! Очакваме ви.”

От БНТ увериха, че от утре цялото им ефирно време, ако е необходимо, ще бъде запълнено с излъчване на лечебни видеоклипове. Няма да бъдат пожалени дори и новините за откриването на нови магистрали и отсечки на метрото от премиера Бойко Борисов.

 

Advertisements