zx450y250_2316728

Ето какво каза за водеща национална медия депутатът от ДПС Йордан Цонев в блиц интервю:

– Г-н Цонев, притеснява ли ви протестът #Няма да платим, насочен срещу продължаването на политиката от типа #Кой?

– С извинение, но аз по-тъп протест не съм виждал. Протестът „Няма да платим“ е протест на тъпите и ограничените, водени от хрантутници на чуждестранни фондации. Какво значи „Няма да платим“ ? Абе балъци, вие вече платихте бе. Тези пари дето ги няма в КТБ, да не са взети от моя джоб, тъпанари. По-добре си кръстете протеста „Няма да платим втори път“, по има шанс да звучи правдоподобно, но и това, че няма да платите втори път не е сигурно, че може и трети път да платите, толкова сте прости и олигофренски самодоволни. На кого, какво няма да платите? Вие наистина ли си мислите, че ще загубим пари, като фалира КТБ? Няма да загубим бе боклуци долни, просто ще спечелим по-малко отколкото очаквахме. КТБ фалира, защото ние така пожелахме, г-н Пеевски я бутна с мощното си тяло и тя фалира. И днес той пак е депутат, а вие пищите насрани отвън: „Няма да платим“. Няма толкова жалък протест. Аз знаех, че българите са прости, затова отидох в ДПС, но че са толкова прости не знаех. И сега пак нямате избор, ще стане каквото ние решим, защото „Нашата полиция“, отново ще ни пази и ние отново имаме имунитет, а вие сте отрепки.

– Моля ви г-н Цонев, успокойте се, не може такъв речник пряко в ефир.

– Не мога да се успокоя, чак се дразня от толкова простотия. Нямало да платят – цял живот ще плащат за своята безподобна глупост, водени от разни индивиди на които им се плаща за да напъждат тъпото стадо, накъдето е угодно на няКОЙ друг, различен от КОЙ. И те ще плащат и децата им ще плащат, ако имат деца и, ако не изчезнат в естествения подбор на светата пазарна икономика.

– След като сте способен на такъв речник и аз ще ви попитам направо без заобикалки, защо ви викат Данчо Ментата?

– Щото пия ментов чай всяка сутрин и бера билки, предимно мента. Имам собствено билкопреработващо предприятие. Освен това ползвам ментова паста за зъби, ментов одеколон, парфюм с аромат на мента и в чорапите си слагам мента да не ми миришат краката. Но това не е всичко, обичам ментов сладолед и винаги когато реша да се напия се наливам с мента. Смуча ментови бонбони и дъвча ментови дъвки, официален вносител съм на ментос фрешос за България. И още, организирам ментови партита, на които всички ястия се приготвят с мента и от ментова торта излизат намазани с мента компаньонки. Затова ми викат Данчо Ментата.

– Да разбираме значи, че прякорът ви е заслужен?

– Разбирайте както искате и доколкото ви стига акъла, хич не ми пука, какво разбирате и какво не разбирате.

– От отговорите ви, оставам с впечатлението, че имате много голямо мнение за себе си?

– А какво мнение да имам, аз да не съм взет от улицата от някой протест, дето крещя „Няма да платим“, след като вече съм платил не знам колко пъти и остава да плащам двойно повече. Аз съм част от най-висшето общество в държавата. Аз съм не просто умен и красив, който си плаща сметките – аз съм Свръх интелигентен и прекрасен, на когото всички му плащат сметките. Аз съм каймака на висшата управленска класа в България. Ние сме толкова малко, че чак страх ме хваща за бъдещето на държавата. Трябва да ви кажа, че все по-трудно става да изберем 240 достойни,умни, интелигентни и амбициозни личности, които да успяват да се справят с предизвикателството да управляват тази подивяла и затъпяла паплач отвънка. Напоследък депутати стават, все повече посредствени хора, които не са достойни да делят едни квадратни метри с мен, затова съм склонен и даже смятам че е наложително, броят на депутатите в държавата да бъде намален на 120, дори мога да кажа поименно, кои да са тези 120, но формата на предаването не го позволява, ще ви изпратя списък по-късно.

– А мен бихте ли ме включили в този списък ?

– Ако си платите, а не крещите като малоумниците отвън „Няма да платим“, що да не ви включа?

– Благодаря ви за интервюто.

– Благодарности, ако обичате на банковата ми сметка.

– В коя банка?

– В която и да влезете, кажете за Данчо Ментата, те знаят.