maxresdefault-1

Днес президента Плевнелиев официално разпространи последния хороскоп, който си е направил рано сутринта и даде кратки, но съдържателни разяснения относно мотивите за действията предприемани от него в качеството му на президент на България. Ето какво сподели той с българските граждани:

„В края на своя мандат и въобще на политическата си кариера в България, смятам за честно и почтено да дам някои разяснения относно политическите решения, които съм вземал по време на мандата си като български президент. Както всички знаете, (тези които имат достатъчно мозък в главата си помнят, че го споделих в началота на мандата си) аз имам способностите да изготвям хороскопи, освен това вярвам в кармата и прераждането. Знаете, че в предишния си живот съм бил ирландска пастирка, мога да кажа, че не съм скрил нищо от вас.

Това, което би трябвало да се досетите, ако можете да проследявате причинно-следствените връзки, е че аз не съм се отказвал от изготвянето на хороскопи и не съм изгубил за времето на своята президентска власт способностите да разчитам знаците на съдбата и звездите. Нещо повече, аз въведох изготвянето на хороскопи като задължителна всекидневна процедура в моето президентстване. Всяко сутрин ставах рано, преди още да е изгряло слънцето, и си съставях личен хороскоп, според резултатите от който да ръководя своите политически действия. Уверявам ви, че нито едно свое политическо решение не съм взел въз основа на здравия разум, а само и единствено в резултат на божествените внушения на звездите, говорещи ми през личния ми хороскоп. Знам, че много често тези решения не бяха възприемани радушно от тълпата български граждани, дори бях и продължавам да бъда подложен на остри критики заради някои от тях, но това няма значение за мен, най-важното бе да се съобразя с хороскопа, защото божественият промисъл винаги е над човешкия.

Мнозина от вас няма да ме разберат, но всичките ми действия в този живот, благодарение на хороскопите които изготвях, бяха съобразени със следващия. Да, в този живот аз се родих български президент, това бе истинско изпитание за мен, това бе моята карма и само ако успеех да превъзмогна тежката съдба на това прераждане, ако успеех да се отърся от ужасния български манталитет, който българите стовариха върху ми, имах шанс в следващия живот да се преродя в някакво по-висше човешко същество. Всеки ден аз си изготвях хороскоп, за да разбера пред какви предизвикателства ще ме изправи българският манталитет и да си помогна да взема решения как да ги преодолея, за да не се родя отново българин. Мисля, че успях. След всеки хороскоп се питах, „Какво би направил един истински българин в този случай?“ и правех точно обратното. Разбрах, че съм на правилен път, когато си направих тест във социалната мрежа фейсбук какво гражданство най-много ми подхожда, излезе американското.

И ето тази сутрин, най-накрая, след множество предизвикателства които съдбата на български президент ми отправи, хороскопът ми показа какъв ще бъда в следващия си живот. И резултатът е, че в следващия си живот аз ще бъда президент на САЩ. Моята лоша карма е към своя край, аз се отървах от нещастието, че в този си живот съм се родил българин. Сигурно имам доста вина натрупана в някой от предишните ми животи, но смятам, че с това си превъплащение като български президент съм успял да я изкупя. Пожелавам на всички, които се чувстват българи, да успеят да съберат сили и смелост и да променят манталитета си, така щото в следващия си живот да се родят американци.“